Neked miért kell egy tökéletes arculat?

Gondolj három nagy márkára. Mi az, ami beugrik velük kapcsolatban? A színösszeállítás, a logó, a hirdetések, hogy hol tudod megvenni, a minőség? Fejben, jellemzően brand alapján pozícionáljuk a különböző cégeket és brandeket választunk ha megoldásokat keresünk, ha vásárolni akarunk! Gondolkodj Te is márkában!

Ezt másként nem tudod elérni, csak ha mindenhol tudatosan alkalmazod a létrehozott arculati elemeket. Egységesen kell megjelenned és kommunikálnod. Nem engedheted meg, hogy a belső nyomtatványokon ne legyen rajta a logód, nem engedheted meg, hogy ne céges arculattal rendelkező prezentációt alkalmazz, nem engedheted meg, hogy ne használj céges levélpapírt stb. Érted a lényeget?

Ez ahhoz vezet, hogy jól felismerhető és megkülönböztethető leszel a piacon. Egy jó brand megkülönbözteti a céged a konkurensektől. Ez az imázs ereje! Mi ilyeneket készítünk!
Merj
te
is
újítani!
"Ma kezdj el a tökéletességre törekedni. Még ebben a percben fejezz be minden munkát, amivel nem a tökéleteset céloztad meg."
Thomas J. Watson
Ezzel minden vállalkozásnak rendelkeznie kell!
A legtöbbnek van is, de nem mindegy milyen!
Logó
A logó gyakorlatilag a vállalkozásod fő arca, hiszen többek között az ő segítségével leszel igazán könnyen és jól felismerhető a konkurenciával szemben. Lényegi része, hogy jól elkülönülő, megkülönböztető jelzés, amivel azonosítanak Téged!
Névjegykártya
A személyes kapcsolatfelvétel során az egyik leggyakrabban használt céges „szóróanyag”, ami a segítségedre lesz abban, hogy a másik fél könnyedén és hatékonyan hozzájusson elérhetőségeidhez és megismerje vállalkozásod miliőjét.
Levélpapír
A céges kommunikáció egyik alappillére. Gondolj bele, hogy mennyi helyen használhatod. E gy ajánlatnál, egy céges levélnél, sőt a belső nyomtatványaidon egyaránt! A logódnak csak akkor van értelme ha használod is!
E-mail sablon
Napjainkban bizony egyre többet levelezünk online platformokon, sőt jellemzően csak ott! Itt az ideje, hogy e-mailjeid is minőségi, céges öltözéket kapjanak! A levél végére biggyesztett aláírás, címsor már bizony rég kevés!
Hogyan csinálunk Neked vevőszerző, profittermelő arculatot?

1.
A megrendelést követően egy konzultációval kezdődik minden, ahol kiderítjük, hogy pontosan milyen vállalkozásnak is szeretnéd elkészíttetni az új arculatát.
2.
A konzultáción részletesen átbeszéljük az előzetes prekoncepciódat, vagyis azt, hogy Te mit szeretnél kihozni a saját arculatodból, megjelenésedből, mik az igényeid.
3.
Felmérjük a pontos palettád és vállalkozásod jelenlegi és tervezett célközönségét, hiszen az arculati megjelenés Nekik készül. Ezt követően indul a tervezőmunka.
4.
A konzultáció után több grafikai tervet is megálmodunk, majd teszteljük azok minőségét, végül a legjobbat küldjük el a Részedre véleményezésre.
5.
Ennél a pontnál eldönheted, hogy újabb terveket kérsz-e vagy jóváhagyod a Részedre elkészített tervet.
6.
Ha megtörtént a jóváhagyás elkészítjük a többi grafikai elemet és elküldjük a Részedre, majd végezetül mindent megkapsz egyben, nyomdakészen.
Ismerd meg Munkáinkat!
Dolgozzunk együtt új arculatodon!
Biztosak vagyunk benne, hogy a fentiek tükrében már Te is látod, hogy vállalkozásod arculata legalább annyira fontos, mint maga a termék vagy szolgáltatás, amit kínálsz ügyfeleid részére. Nem szabad elhanyagolnod azt, hiszen egy komoly arculat bizony komoly piaci előnyhöz és ezáltal profithoz juttathatja a vállalkozásod. Ne használj sablonokat, ne használj 20 éves arculatot!

Itt az ideje, hogy vállalkozásod megjelenése is olyan profi legyen, mint a termékeid, szolgáltatásaid minősége! Az alábbi űrlap segítségével vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy díjmentesen átbeszéljük új arculatodat egy ingyenes konzultáció keretein belül. Ha végeztél az adatlap kitöltésével kattints a „Jelentkezem” gombra. Találkozzunk minél hamarabb!
Cégnév *
Kapcsolattartó neve *
E-mail cím *
Telefonszám *
jelentkezem