Egyfolytában csak akciózol!
Tipikus hiba, hogy egy kkv brutál mód beáll a nagy multik sorába és annyiból áll a marketing koncepciója, hogy minél vonzóbb ár akciózásba kezd. Nos a legtöbb esetbe a valóságban nem tud egy kkv olyan nagy mértékű árengedményt adni, amitől az egész akció hihető vagy tényleges vonzó lesz. Nem tudsz versenyezni a kirakatok 70%-os kedvezményeivel! Sőt a legtöbb esetben nem is kell.

tovább
Hogyan legyünk sikeres szolgáltatók, vállalkozók kistelepülésen, kisvárosban?
Milyen vállalkozásba érdemes kezdeni egy kisvárosban? Melyik vállalkozási formát célszerű választani, mik a leghatékonyabb adózási formák, milyen támogatási, pályázati lehetőségek vannak a KKV-k számára és, ami a legfontosabb; kihez fordulhatok ezekben a kérdésekben?

tovább
Ingyen adtál kedvezményt a vevőidnek!
Nagyon sokszor vagyunk úgy vele, hogy adunk egy tényleg tisztességes árajánlatot vagy együttműködési ajánlatot, de egyszerűen az üzleti élet vagy az ügyfél személyisége az diktálja, hogy bizony alku helyzetet teremt. Sokszor tényleg ezen múlik egy tárgyalás? Mit az amit valójában nem veszel észre?

tovább
Prof. Dr. Bagdy Emőke előadása Pécsen
Média szereplései, ismeretterjesztő könyvei tették a hazai klinikai pszichológia királynőjévé. Bagdy Emőke mint ember titka a munka, a szorgalom. Nem ismeri a körülményeket, nem igényel feltételeket. Kedvenc tárgyai a kedves és fontos könyvei. Pozitív, és mindent azzá formál. Nem mereng az akadályokon, a megoldást keresi. Folyton mozgásban van, előre néz. Múltja a művei, a számtalan betű, szó és mondat. Jelene az alkotás, és a jövője minden, ami megalkotható, felépíthető, elindítható szellemi, szakmai áramlat, kutatás vagy eszmei hatás. Prof. Dr. Bagdy Emőke klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta, szupervízor, a pszichológiatudomány kandidátusa, professor emeritus.

tovább
Egy „fodrászat”, ami jóval többet ad egy csinos frizuránál!
Biztosan Te is hallottad már, hogy a rossz reklám is reklám. – nos nem az. De azt is biztosan hallottad már, hogy egy vonzó emberrel, egy gyerekkel és egy állattal könnyebb eladni. Nagyon sok sztereotípia kering a marketingről a nagy világban, de bizony a legtöbb csak városi legenda. Mit tud egy helyi szépségközpont, ami miatt mégis egymás után adják a vendégek a kilincset? Mi az, hogy igény alapú értékesítés és miként hozhat Neked is bizony vonzó profitot? Ismerd a Hajnalfény Szépségközpont történetét és kiderül!

tovább