A vásárló termékválasztását elősegítő funkciók
Szeretjük azt gondolni, hogy minden felett mi dötünk, pedig ez nem így van. Egy okos webáruház képes arra, hogy bizony azokat a termékeket adja el, melyeket Te szeretnél! Olyan funkciókat pakoltunk egy csokorba melyeknek egyetlen vásárló sem tud majd ellenállni. Igazi kincs Neked, hiszen a gyanútlan vásárló az egészből csak annyit érez, hogy megfelelő módon informálód egy-egy termékről, de ennél különleges fejlesztéseink jóval többet tudnak. Segítsd a webshopod látogatóit a megfelelő vásárlói döntés meghozatalában!
Nagy kedvencek - leggyakrabban választott funkciók
Előnyfa
Az emberi imád szleketíven olvasni. A legtöbb esetben készíthetsz igazán érdekes...
Tovább
Okos termékajánló
Az okos termékajánló dobozok abban sietnek a segítségedre, hogy még több tematikus láthatóságot...
Tovább
Promóciós banner
Időszakos prómócióval készülsz és szeretnéd, hogy egy bizonyos ajánlat vagy információ a...
Tovább
Címkék használata
A címkék tökéletesek arra, hogy gyorsan és hatékonyan adj át információt egy-egy termékről.
Tovább
TOVÁBBI A VÁSÁRLÓ TERMÉKVÁLASZTÁSÁT ELŐSEGÍTŐ FUNKCIÓK
Kibővített termékkereső és keresés naplózó rendszer
A legtöbb esetben egy webáruházban számos termék megtalálható, így igazán fontos, hogy megfelelő termékparamétereket ismerve könnyedén szűrhetővé váljon a teljes adatbázis, mindez gyorsan és látványos módon.
A kibővített termékkereső funkció lehetővé teszi, hogy akár 3 karakter leütéséből is releváns találatok jelenjenek meg, sőt gépeléskor azonnal keres a rendszer, így a terméket villámgyorsan mutatja meg a vásárlóidnak képpel együtt. A kereső specialitása, hogy szinonimákra is képes keresni, sőt a teljes keresést naplózza, így láthatod, hogy jellemzően mire keresnek rá a felhasználóid és még az elütésekre is feltudod készíteni a rendszert. A funkciónak köszönhetően számos extra statisztikára tehetsz szert, ami segíti az értékesítésedet.
Okos termékajánló dobozok
Az okos termékajánló dobozok abban sietnek a segítségedre, hogy még több tematikus láthatóságot biztosítsanak a Részedre, ami által még több árbevételhez juthatsz. Az okos dobozok gyakorlatilag szinte a webáruház összes oldalán megjelennek és relevánsan alkalmazkodnak a tartalomhoz.
Nagy kedvenc a termék adatlapon megjelenő kapcsolódó termékek modul, ami bemutatja a vásárlóidnak, hogy az adott termékkel kapcsolatban milyen hasonló vagy kiegészítő termékeket érhet el a webáruházadban.

A TOP termékek modul nagyon közkedvelt doboz, hiszen a leginkább fogyó termékeket listázza, gondolj csak bele egy-egy szezonális termék időszakban mekkora segítséget nyújthat.

Az oldalon elhelyezett akciós vagy kiemelt termékek is mindig szem előtt vannak, hogy egyik vásárlód sem maradjon le az igazán jó árakról és remek ajánlatokról.

Szintén nagy kedvenc a gyártó ajánló modul. A termékekhez minden esetben márkákat kapcsolahatsz. A márkákról leírásokat, egyedi tartalmakat, videókat oszthatsz meg a vásárlóidról ezzel is segítve a keresőoptimalizációt, de a legközkedveltebb termékeket is megjelenítheted a modul segítségével.

Itt az ideje, hogy felvértezd webáruházad okos dobozokkal, amik hajtják a vizet a szépen megkomponált malmondra!
A nap terméke modul
A nap terméke modul egyik nagy kedvencünk. A különlegessége abban rejlik, hogy a benne található kedvezményes, vagy vonzó ajánlat kizárólag egy napig érhető el, amit nem szégyenlős a látogató tudtára is adni.
Hiszen valós idejű visszaszámlálóval növeli a vágykeltést és push hatást gyakorol a potenciális vásárlóra. Ez a modul remekül teljesít a nagyobb árú termékek estén, hiszen a kedvezmény mellett elvárja az azonnali interakciót, vagyis a vásárlást.
Intelligens blog rendszer
Lepd meg az okos webáruházad látogatóit egy tartalmas és hasznos blogbejegyzéssel! A content marketing aranykorát éljük! Képzeld csak el, hogy a kedvenc termékedet mennyire frappánsan tudod bemutatni egy blog esetleg egy videós blog – vlog – segítségével.
A blogok segítenek Neked abban, hogy ne direkt módon kelljen hirdetned a közkedvelt kedvenceket, mindezek mellett segíti a keresőoptimalizálást és mivel termékhez is kapcsolható minden blog bejegyzés, ezért még a termék értékesítést is növeli közvetlenül.

A termékhez kapcsolt blogbejegyzések mellett nagyszerű tartalmakat publikálhatsz a tartalom kezelő segítségével. Nagy kedvenceink az esettanulmányok és a vásárlói bemutatkozások egy-egy termék kapcsán. Te mire használnád az intelligens blog rendszert?
Termékoldali interaktív kijelző doboz
Nem is gondolnod, hogy néhány információ morzsa mekkora segítséget is jelent Neked abban, hogy eladj egy terméket. Az interaktív kijelző doboz alapja, hogy kis, érdekes információkat biztosít a vásárlónak más vásárlók viselkedéséről.
A rendeszer megmutatja, hogy összesen hányan nézték meg ezt a terméket, de azt is, hogy jelen pillanatban mennyien tartózkodnak az adott termék adatlapján valós időben. Ez a nagy forgalmú webáruházak esetén igazán lenyűgöző, főleg akkor, ha készletkijelzés is van a funkció mellett, hiszen ha látja a felhasználó, hogy jelenleg 10 db van raktáron a termékből, de 114-en nézik jelenleg, akkor apró nyomást érez, hogy a 10 termékből egy az övé legyen, vagyis versenyt fut az idővel! Láthatod, hogy megannyi módja van a vásárló ösztönzésének! Ne maradj le! Legyen Neked is okos webáruházad!
Cimkék használata
A címkék tökéletesek arra, hogy gyorsan és hatékonyan adj át információt egy-egy termékről. A címkék már a kategória nézetben, a termék listánál megjelenő apró, figyelemfelhívó információ morzsák.
Ilyen lehet, pl.: az akciós felirat, az új termék vagy az ajándék jár mellé címke. Sőt azt is jelölheted, hogy egy adott termék az aktuális promóció része-e vagy a esetleg kiemelt termék, netán pont a nap terméke. Minden terméknek jár egy kis csillogás... ami Neked bevételt termel!
Okos sliderek
Napjainkban még mindig közkedvelt megoldás az oldalokon elhelyezett bannerek használata. Egyrészt figyelemfelkeltők, másrészt pedig több ajánlat helyezhető el benne helytakarékosan.
Az oldalon elhelyezett slidereken, akár termékeket és gyorshivatkozásokat is eltudsz helyezni, sőt gyakorlatilag bármilyen terméket vagy tartalmat elérhetővé tehetsz a segítségükkel! Nagyszerűen alkalmazható egy-egy promóció esetén is. Gyakorlatilag bármint megtudsz a segítségükkel oldani.
Promóciós banner kihelyezések
Időszakos prómócióval készülsz és szeretnéd, hogy egy bizonyos ajánlat vagy információ a webáruházad minden oldalán megjelenjen?
Pl.: közeledik a karácsony és 23-ig fogadtok megrendeléseket, hogy még karácsony előtt odaérjen, ezt célszerű a vásárlóiddal is megosztani és mindjárt tovább vinni őket a karácsonyi promóciós válogatásra. Természetesen ezt a modult, ahogy minden másikat is kombinálhatod, sőt még azt is megadhatod, hogy milyen látogatónak milyen tartalom jelenjen meg. A variációk lehetősége szinte végtelen.
Megtekintett termék doboz
A megtekintett termékek doboz fókuszban tartja a potenciális vásárló által felkeresett termékadatlapokat. Ez a modul azért különleges, mert segíti a felhasználót abban, hogy könnyedén visszanézze, hogy mely termékek keltették fel az érdeklődését.
Valamint ennek a segítségével még könnyebb az oldalon belüli navigáció, arról nem is beszélve, hogy rengeteg egyedi statisztikai tartalmat biztosít az okoswebáruháznak, hogy a potenciális vásárló jelöltet átfordítsa elégedett, hűséges vevővé.
Okos termékösszehasonlító
Megtörténhet az, hogy olyan vásárló téved a webáruházodba, aki tudja mit szeretne, de nem tudja eldönteni, hogy pontosan melyik termékre is van szüksége.
Főleg igaz ez akkor, ha a felhasználó nem ért részleteiben az adott termékhez, de szüksége van rá, jellemzően ilyen kategória az informatika. A termékösszehasonlító segít a felhasználónak abban, hogy két terméket egymáshoz hasonlíthasson a felhasználó megadott paraméterek alapján, így pusztán a specifikációkra alapozva könnyedén meghozhatja döntését a vásárlókedvű felhasználó. Van egy jó hírünk! Amellett, hogy saját maga által választott termékeket kíván összehasonlítatni a rendszerrel még az is megoldható, hogy a rendszer ajánljon neki egy kicsit drágább vagy magasabb profit tartalmú terméket, aminek hasonló a specifikációja, így irányíthatóvá válik a vásárló, hiszen a nemtudására és a jobb termék iránti birtoklási vágyára építi a rendszer az általános kommunikációt.
Előnyfa modul
Az ember imád szeleketíven olvasni. A legtöbb esetben készíthetsz igazán érdekes leírást egy-egy termékről mégsem olvassák el az emberek.
Gyorsan akarnak dönteni vagy csak egyszerűen nincs rá idejük. Természetesen ez nem igaz mindenre, sőt ha valamit megveszünk, akkor szeretjük tudni, hogy jellemzően mi az. Az előnyfa azonban azoknak az látogatóknak készült, akik intuitív módon döntenek és hallgatnak az első benyomásra. A modul lényegi részét adja, hogy 6-8 pontban összefoglalja a termék legfontosabb előnyeit. Az előnyök átadásra kerülnek a Google rendszerébe, így amellett, hogy vonzó módon jelennek meg a termékadatlapon felkelte a vásárlóid figyelmét még a keresőoptimalizálását is nagyban segítik. Bizony, ez egy előnyös megoldás.
Termék gyorsnézet modul
A termék gyorsnézet időt spórol a vásárlóidnak éppen ezért igazán közkedvelt funkció az okoswebáruházon belül, hiszen a segítségével nem kell ellátogatni a termékadatlapokra, gyorsabban áttekinthető segítségével a teljes kínálat.
A modul lényege, hogy a termékre kattintva egy kis popup jelenik meg, amiben a termék legfontosabb tulajdonságai, specifikációi sorakoznak megannyi olyan marketing eszközzel karöltve, amely elősegíti a vásárlást. Nem szükséges megszakítani a navigációt a modul használata miatt, ezért a felhasználónak nem tűnik fel, hogy gyakorlatilag sokkal több terméket nézett meg, mint amennyit eredetileg szeretett volna, így elnyújtható a vásárlási szakasz és több termék is bekerül a kosárba.
Virtuális és kombinált termék modul
Sok olyan webáruház létezik, amely virtuális termékeket kínál értékesítésre. Az okos webáruházunkat erre is felkészítettük.
A virtuális termék nagyon sok minden lehet, fontos jellemőzje, hogy a sikeres fizetési tranzakciót követően az adott termék nem materiálisan kerül a vásárlóhoz, hanem letölthetővé válik a felületről, ez lehet pl.: könyv, szoftver, oktatási anyag, jegyzet stb. A rendszer kombinált termékeket is képes kezelni, vagyis tegyük fel, hogy materiális termékértékesítés is történik, amely mellé jár egy ajándék letölthető könyv. Sőt arra is van lehetőség, hogy egy könyvet mind a két módon megvásároljon az ember, vagy csomagban együtt vagy akár ajándékként. Számos lehetőség áll itt is a felhasználók rendelkezésére. Nagy kedvenc az oktatókönyv ami mellé ajándék letölthető tartalmak járnak, többek között ezt is tudja kezelni a kombinált termék modul. Ez a funkció további marketing lehetőségeket nyit meg előtted!
Vásárlói csoportok vagy egyedi vásárlók kezelése
A viszonteladói rendszer mellett hasznos újítás a vásárlói csoportok vagy egyedi vásárlók kezelése. A funkció lényege, hogy a rendszer a belépést követően teljesen egyedi árakkal szolgálja ki a vásárlót és akár egyedi akciókat vagy kedvezményeket, szállítási vagy fizetési konstrukciókat is biztosít a vevőcsoport vagy az egyedi vásárló részére.
Nagyszerű választás ez akkor, ha materiális viszonteladóid vannak, akik nem a forgalmadból részesülnek jutalékban vagy kedvezményben hanem ők maguk is a Te termékeidet értékesítik saját online vagy offline boltjukban. Gyakorlatilag ennek a rendszernek a felhasználási területe teljes mértékbe szerteágazó. Te miként tudnád beilleszteni a saját vállalkozási modelledbe?
Akciós ár kezelő
Ugye milyen jól jönne náha pár tipp, hogy milyen termékeket akciózz le? Az akciós ár modul összegyűjti a vásárlói interakciókból a megfelelő adatokat és egy algoritmus segítségével megmondja Neked, hogy statisztikailag mely termékeket tudnád sokkal jobban értékesíteni, ha kedvezőbb árfekvést alkalmaznál.
A modul figyelembe veszi a termékadatlap megjelnítéseket, az összehasonlításokat az elhagyott kosarat és a kínvánságlistán szereplő tételeket is. Amellett, hogy javaslatot tesz Neked még abban is segít, hogy más a kategóriában szereplő termékekhez képest, hogy helyezkedik el a termék ára és segít az árképzésben is. A megannyi információ mellett a segítségével tudod időzíteni a adott termékek vagy termékcsoportok ár akcióját is, így nem jelenthet problémát az, hogy figyelemmel kísérd mikor kell az akciós termékeket levenned az oldalról és új akciókat kiraknod. Ezt megteszi helyetted az okos webáruház.
Termékréteglés és véleményező
Te mikor vásároltál legutoljára olyan dolgot, amit a legjobb barátod ajánlott Neked vagy mikor győzött meg utoljára az Ő véleménye, hogy mit javasol a számodra. Az emberek többségét nagy mértékben befolyásolja más emberek véleménye.
Tudnod kell, hogy ez az állítás nemcsak az offline felületekre, de egy webáruházas vásárlásra is egyaránt érvényes. Az okos webáruházunk teret bíztosít a véleményeknek. Amellett, hogy szöveges véleményt tud formálni a felhasználó még arra is van lehetősége, hogy egy skálán csillagozza az adott terméket, így segítve más vásárlókat a megfelelő döntésben, Téged pedig további profithoz juttat. A funkció sokszínűségéről tanúskodik, hogy a véleményekhez képeket is lehet csatolni, ami azért remek funkció, mert, ha mondjuk egy ruházati online shopot üzemeltetsz megmutathatják a vásárlók, hogy rajtuk miként is áll egy-egy modell.
Intelligens véleményezésre ösztönző funkció
Az intelligens véleményre ösztönző funkció lényege, hogy megkéri a megbízható vásárlódat, aki elégedett volt a szolgáltatásoddal, hogy formáljon véleményt egy-egy termékről, szolgáltatásról.
Mivel az emberek többsége szívesebben vásárol olyan terméket, amit másik is ajánlanak, hidd el, hogy ennek a funkciónak a beépítése bőven megtérül.
Csatolható dokumentum kezelő
Vannak olyan termékek, melyek kizárólag úgy értékesíthetők, ha kapcsolódó dokumentumot, esetleg nyilatkozatokat adsz mellé.
A funkció lényege, hogy eldöntheted, hogy mely dokumentumok jelenjenek meg már a termék adatlapon a csatolt dokumentumok között és melyek kerüljenek kiküldésre a felhasználónak a sikeres fizetést követően automatikusan. Sőt ha egyedi nyilatkozatokat kell készítened arra is lehetőséged van, hogy ezeket a rendszer automatikusan elkészítse a megrendelő részére, így időt és energiát spórolva Neked.
Termékvideó kezelő
Növeld a termékeid értékesítését a videók segítségével. A webáruházak egyik legnagyobb hátránya, hogy az adott terméket nem tudja kézbe fogni a vásárló, nem látja tesközelből, nem tudja „megszagolni”.
Egy speciális, nem mindennapi termék értékesítésének konverzióját könnyedén tudod növelni egy megfelelő a terméket bemutató videóval. A termékvideó kezelő lehetővé teszi, hogy a termék adatlapba beágyazd a termékedhez kapcsolódó videókat, így könnyedén tudod megmutatni a vásárlóidnak a termékeid legjobb tulajdonságait. A kezelő képes arra, hogy több videót is betölts a rendszerbe, így akár egy teszt videót és egy bemutató videót is elhelyezhetsz, de gyakorlatilag a képzeleted szabhat határt a videóknak. A nagy kedvec a referencia video slider, ahol vásárlók mondják el a véleményüket a termékekről és ez kerül kihelyezésre a termékadatlapra. Te milyen videót szeretnél feltölteni?
Egyedi termékjellemzők modul
Az egyedi termékjellemzők segítenek Neked abban, hogy tényleg minden fontos információt feltudj sorakoztatni a termékadatlapon.
A funkció lényegi részét adja, hogy nem szimplán szövegként helyezed be a termék specifikációt, hanem egy logikailag felépített vázba helyezed be a termék információkat, ezáltal kereshetővé és összehasonlítható válik a termék az automaták és a keresők számára is. Igazán nagy segítség az egyedi termékjellemzők modul.
Nyomtató automaták
Volt már veled olyan, hogy rendeltél valamit egy webáruházból egy kedves, nyomtatott, névre szóló levelet vagy termékösszesítőt kaptál a csomag mellé? A nyomtató automaták gyakorlatilag ezt csinálják.
Minden megrendelés mellé automatikusan elkészítenek egy előre összeszerkesztett, perszonalizált dokumentumot, melyet könnyedén egy kattintással tudsz kinyomtatni. A nyomtatható dokumentumok fajtája gyakorlatilag a képzeletedre van bízva. A köszönő levél, a kupon, a szállítólevél vagy az összesítő nyomtatvány mellett automatizálhatod a garancialevelek nyomtatását stb. Neked milyen nyomtatott tartalomra van szükséged?
Garanciafutár
Az olyan webáruházak esetén, ahol a termékek mellé kötelező jótállás vagy garancia jár nagyon fontos, hogy a garanciális igényeket könnyedén tudd kezelni. Egy webáruház esetén a legegyszerűbb mód, ha a garanciális termékért futárt küldesz, aki elhozza a vásárlódtól a meghibásodott, garanciális terméket.
A garanciafutár fejlesztésünk ennek a teljes menedzsmentjét elvégzi helyetted. A nyitott hibajegyekhez állapotokat és készültségi szinteket tudsz rendelni. A változásokról automata értesíti a felhasználót, így minden tájékoztatási kötelezettségednek eleget teszel. A garanciális ügyintézés többé nem fáradalmas púp a hátadon. Amennyiben saját szervízzel rendelkezel, akkor is megkönnyíti az életed a Garanciafutár rendszere, hiszen az rajtad múlik, hogy milyen állapotokat és folyamatokat rögzítesz a rendszerbe.
Egyedi prémium funkciók
Virtuális és kombinált termék
A virtuális termék nagyon sok minden lehet, fontos jellemőzje, hogy a sikeres fizetési tranzakciót követően az adott termék nem materiálisan kerül a vásárlóhoz, hanem letölthetővé válik a felületről.
Tovább olvasom
Vásárlói csoportok vagy egyedi vásárlók
A viszonteladói rendszer mellett hasznos újítás, hogy a rendszer a belépést követően teljesen egyedi árakkal szolgálja ki a vásárlót és akár egyedi akciókat vagy kedvezményeket.
Tovább olvasom
Garanciafutár
Az olyan webáruházak esetén, ahol a termékek mellé kötelező jótállás vagy garancia jár nagyon fontos, hogy a garanciális igényeket könnyedén tudd kezelni.
Tovább olvasom