Kosárértéket növelő okos funkciók
Nagyszerű előnye a webáruházaknak, hogy sosem tud eléggé tele lenni a kosár! Egy webáruház üzemeltetője pedig bizonyt azért rajong, ha minél több terméket visz haza a vásárló. A kosárétéket növelő funkciókat pont ezért alkottuk meg. Olyan gondolkodó funkciókat álmodtunk meg, melyek mindig a vásárlók előtt járnak egy lépéssel és pont azt mutatják nekik, amire vágynak. A speciális megjelenítések mellett különleges ajánlatokat és fogd és vidd promóciójat is tudsz készíteni az eszközök segítségével. Hogy melyek is ezek?
Nagy kedvencek - leggyakrabban választott funkciók
Mennyiségi kedvezmény
A speciális csomagajánlatok funkció mellett arra is van lehetőséged, hogy a kosárban lévő termékmennyiség...
Tovább
Intelligens nanobar
A nanobar nemrégiben lett igazán közkedvelt marketing eszköz. Biztosan Neked is feltűnt már...
Tovább
Upsell funkciók
Hogyan tudsz egy már nyitott pénztárcájú vásárlóból még több pénzt „kicsalni”? Az upsell funkciónk...
Tovább
Kiegészítő termék
Mikor volt utoljára, hogy cipőboltba jártál és az újonnan kiválasztott cipő mellé egy impregnáló...
Tovább
TOVÁBBI A KOSÁRÉRTÉKET NÖVELŐ OKOS FUNKCIÓK
Termékek mennyiségi kedvezménye
Amellett, hogy egy webáruház kapcsán fontos, hogy online marketing tevékenységet folytass az sem elhanyagolható, hogy megfelelő adatokat szolgáltass hazánk és a világ egyik legismertebb keresőóriásának a Google-nek...
A speciális csomagajánlatok funkció mellett arra is van lehetőséged, hogy a kosárban lévő termékmennyiség vagy vételár összege alapján adj extra kedvezményt vagy meglepetés ajándékot a vásárlódnak. A funkció segítségével egy előre meghatározott összeg vagy mennyiségi egység után automatikus százalékos vagy összegszerű kedvezmény érvényesíthető a vásárlói kosárban. Sőt arra is van lehetőséged, hogy ezt a remek funkciót sávosan kezeld, vagyis minél magasabb az összeg vagy a mennyiség úgy növelhető a kedvezmény mértéke. Ez a funkció tökéletesen alkalmas arra, hogy elérje a vásárlódnál, hogy még több termék kerüljön be a kosárba. A funkció érdekessége, hogy különböző ajándék termékeket vagy, akár kupont vagy vásárlási utalványt is betud helyezni a kosárba egy bizonyos összeghatár elérésekor. Az intelligens kijelzőkkel megspékelve egy igazán nagyszerű funkciót üdvözölhetsz a személyében.
Szállítási kedvezménykezelő
Nagyszerű érzés, ha beszélgetsz valakivel és pontosan tudja mit szeretnél. Erre mondják, hogy hallják a gondolataidat. Gondolj bele, hogy mennyivel többet költenél a közértben, ha valaki emlékeztetne, hogy elfelejtettél tejet venni.
A rendszer segítségével gyakorlatilag minden szállítási mód, szállítási értékhatár és szállítási díj azonnal módosítható, kezelhető. A szállítási kedvezménykezelő egy extra funkció, aminek a segítségével megadható, hogy a rendszer miként írja felül a normál szállítási költségeket, vagyis miként biztosítson a vásárlóidnak további extra kedvezményt. A funkció számos módon személyre szabható, paraméterezhető. Az egyik nagy kedvenc, amikor bizony termék vagy termék kör azonnal kikapcsolja a szállítási díjat. Ezt jellemzően akkor szokás használni, amikor egy termék értékesítését extra módon kíváljuk növelni. A másik nagy kedvenc, amikor kosárérték kapcsán csökkentjük a szállítási díjat. Ez a funkció lehetővé teszi, hogy ne csak azt adjuk meg, hogy mekkora összeg fölött díjmentes a szállítás, de azt is specializálhatjuk, hogy milyen vásárlói kosárértéknél csökkenjen a szállítási díj. Ezzel cizellálható a szállítási mód költsége és még elégedettebbé tehető minden vásárló.
Intelligens nanobar
Volt már olyan, hogy megjött a vásárlási kedved egy igazán vonzó kupon, vagy kedvezményt biztosító voucher miatt? Még ha nem is ismered be, az online vásárlók 60%-át könnyebb vásárlásra ösztönözni.
A nanobar nemrégiben lett igazán közkedvelt marketing eszköz. Biztosan Neked is feltűnt már, hogy ha egy weboldalra érkezel megjelenik egy felugró sáv, ami jelzi, hogy az oldal sütiket használ a látogatók követésére, vagy, ahogy szépen megfogalmazzák a felhasználói élmény javítására. Ez a funkció természetesen az általunk készített okos webáruházakból sem hiányozhat, hiszen törvényileg előírt, kötelező elem. Mindemellett a nanobar marketing célokra is használható. A segítségével a weboldal bizonyos pontjain extra információkat lehet megjeleníteni, így gyakorlatilag igazán nagyszerű, figyelemfelkeltő „reklámhely”. Használata sokrétű lehet. Tegyük fel, hogy még 1000 Ft hiányzik az ingyenes szállítási küszöb eléréséhez. A rendszer az intelligens megjelenítések mellett egy-egy termék elhagyásakor vagy a kosár oldalra navigáláskor még egy nanobar-t is megjelenít, hogy tudatosítsa a vásárlóban, hogy miről marad le. Mire lehet még jó? Egy igazán nagyszerű promócióval készültél? Nem szeretnéd, ha felugró ablakok zavarnák meg a felhasználót a látogatás közben, de diszkréten, jól látható helyen azért szeretnéd, ha megjelenne egy nanobár, hogy mégiscsak tudjon a látogató az ellenálhatatlan ajánlatodról? Most már ezt is megteheted!
Kiegészítő termékek ajánlása
Növeld webáruházad hatékonyságát azonnali segítséggel! Az online ügyfélszolgálat modul segítségével vásárlóid azonnal, valós időben feltehetik Neked a kérdéseiket, sőt a rendszer segítségével még azt is láthatod, hogy...
Mikor volt utoljára, hogy cipőboltba jártál és az újonnan kiválasztott cipő mellé egy impregnáló sprayt vásároltál a pénztárnál? Milyen nagyszerű lenne, ha Te termékeid mellé is minden második látogató vásárolna egy kiegészítő terméket! A kiegészítő termékek ajánlása modul különlegessége, hogy pontosan azt a terméket ajánlja a kosárban a felhasználódnak, mely biztosan előnyére válik a már amúgy is megvásárolni kívánt termék kapcsán. A funkció segítségével könnyedén értékesíthetsz, akár olyan termékeket is, melyeknek a forgalma alacsony, azonban árukapcsolás segítségével könnyedén növeli a profitod. A funkció nagyszerűségét mutatja az is, hogy arra is van lehetőséged, hogy bizonyos termékeket kizárólag ebben a formában tudj értékesíteni vagy kizárólag kiegészítő termék áron. Vagyis csak akkor érhető el a kiegészítő termék, ha egy adott terméket megvásárol a felhasználó, sőt arra is van lehetőséged, hogy kiegészítő termékként más áron értékesít egy amúgy is elérhető terméket, így még vonzóbbá válik ajánlatod a fokozott kedvezmény következtében. A vásárlóid és Te is garantáltan imádni fogod.
Upsell funkciók
Amellett, hogy egy webáruház kapcsán fontos, hogy online marketing tevékenységet folytass az sem elhanyagolható, hogy megfelelő adatokat szolgáltass hazánk és a világ egyik legismertebb keresőóriásának a Google-nek...
Hogyan tudsz egy már nyitott pénztárcájú vásárlóból még több pénzt „kicsalni”? Az upsell funkciónk pont erre való. A különbség egy kiegészítő termékkel szemben, hogy itt az adott megvásárolt termék értékét és specifikációit vagy előnyeit növeled. Ilyen lehet pl.: egy informatikai eszköz esetén a kibővített garancia vagy, akár a kapcsolódó support, támogató szolgáltatást, melyet extra költségekért igénybe vehet és egyébként nem igényelheti a vásárló az ajánlatokat. Így az ajánlat értékességét azonnal kell mérlegelnie a vásárlónak és meg kell hoznia a döntését, amit természetesen Te az árbevételeden érzel meg.
Egyet fizet kettőt kap, kettőt fizet hármat kap
Amellett, hogy az okos webáruházat teljes egészében optimalizálva adjuk át minden oldal keresési beállításaihoz Te magad is hozzáférsz. AZ automatikus beállításokon túl egyedileg állíthatod be minden oldal kulcsszavait, leírásait...
Az okos webáruházunk aztán tényleg mindenre felvan készítve! A rendszer segítségével lehetőség van arra, hogy extra akciókat is kidolgozz. Az egyet fizet kettőt kap típusú akciók lényegi része, hogy egy adott termékből ugyan egyet „vásárol” a felhasználó mégis többet kap belőle. Ez a fajta akció gyakorlatilag tökéletes készlet kisöprő.

A kettőt fizet, hármat kap funkció lényege, hogy a rendszer vizsgálja, hogy adott kategórián belül milyen termékeket vásárolt a felhasználó és a legolcsóbbat ingyen vagy kedvezményesen adja a vásárlód részére. Természetesen megannyi beállítási mód közül választhatsz, hiszen Te mondhatod meg, hogy mely termékekre, termékkategóriákra vagy akár akciós termékekre érvényesek az adott akciók.

Minden hölgy vásárló nagy kedvence ez a funkció. Sőt ha még intelligens megjelenítőket is a modulhoz kapcsolsz azt is kiszámloja a vásárlónak a rendszer, hogy hány százalékot, vagy mekkora összeget spórol így, sőt még azt is megmutathatod, hogy egységarányosan egy-egy termék mennyibe kerül. Egy funkció mégis számtalan akciózási lehetőség. Az okos webáruházzal senki nem állít meg!