Raktárkészlet és kiszolgálás menedzsment
Egy webáruház esetén igazán fontos lehet, hogy pontosan képbe legyél a raktárkészleteddel és, hogy azt automatikusan kezelje a rendszered. Nagyon sokfajta webáruház üzemelési eljárással találkoztunk már menedzsment oldalon. Többek között mikre is van felkészülve a rendszer? A termékeknél egyesével megadhatod, hogy miként kezelje az árukészletet a rendszer. Így pl.: ha elfogyott mit írjon ki, egyáltalán jelenjen-e meg a termék.
A rendszer segítségével szabályozhatod azt is, hogy a termék készletének állapotai miként változzanak automatikusan, sőt még azt is beállíthatod, hogy mely állapotok esetén engedélyezed az adott termék rendelését vagy előrendelését.
Volt már veled olyan, hogy valamely terméket annyira jó áron adtál, hogy tömegesen, nagy tételbe akarták megvásárolni Tőled és a nagy érdeklődés miatt csak kis tömeget tudtál kiszolgálni? Ugyan milyen jó lett volna, ha beszabályozhatod, hogy egy felhasználó mennyit vehet belőle maximum.
Szintén elterjedt probléma, hogy egy-egy vásárlás alkalmával egy adott termékből egy darabot vesz a vásárló, pedig gyűjtős termék, vagy a biztonságos szállításhoz több vásárlása szükséges. Azt is beállíthatod a rendszerünk segítségével, hogy bizonyos tételeket hány darab rendelése esetén tudsz csak szállítani. Ez különösen hasznos funkció borok vagy nagykerek számára.
A speciális kiszolgálási paraméterek mellett fontos, hogy a raktárkészletedet könnyedén átlásd és a beérkező termékek rögzítése ne legyen probléma. A termékmennyiség bevételezése egyszerű, egylépéses és minden termékfogyást vagy növekményt automatikusan számon tart a rendszer. A fogyás mellett a termékeket foglalni is tudod, így, ha tudod, hogy egy nagyobb megrendelésed fog érkezni a termékeket rajta hagyhatod a raktárkészleten, de befoglalózod, így a rendszer nem adja el másnak.
A rendszer automatikus értesítést küld neked, ha a termékkészleted fogyóban van, melyet előre tudsz deffiniálni termékenként, sőt még azt is hozzáfűzheted, hogy egy terméknek jellemzően mennyi a beszállítási ideje.
Igazán nagy kedvenc a szállítónkénti értesítő funkció, ami azt jelenti, hogy a beszállítóidat rögzíted a termék mellé, majd amikor fogyás tapasztalható, akkor gyakorlatilag már megrendelő íveket exportál ki Neked a rendszer, így könnyendén nyomon tudod követni, hogy kitől is kell megrendelnek az adott terméket.