Okos menedzsment funkciók
Ki szeret bajlódni a papírmunkával? Azt tapasztaljuk, hogy legtöbb ügyfelünk kifejezetten nem kedveli az adminisztrációval járó terheket! Okos webáruházunkat úgy készítettük el, hogy Te a lehető legkevesebb időt tölts számlázással, készletkezeléssel vagy statisztiták összeállításával. Ezt mind elvégezni helyetted webshopod automatikusan, azonnal úgy, ahogy hozzá sem kell érned. Így még több időd marad remek ajánlatok kidolgozására vagy saját marketing tevékenységed erősítésére. Hidd el! Mindegyik funkció kincset ér!
Nagy kedvencek - leggyakrabban választott funkciók
Automata ajánlatküldő
Küldj hatékony és nyomon követhető árajánlatokat az érdeklődőid részére. A rendszer segítségével...
Tovább
Raktárkészlet
Egy webáruház esetén igazán fontos lehet, hogy pontosan képbe legyél a raktárkészleteddel és...
Tovább
Automata számlázó
Mennyi időt töltesz a webáruházból rendelt termékek számlázásával? Most már csak egy lépés...
Tovább
Bankkártyás fizetés
Annál, ha valaki rendel a webáruházadból csak egy dolog van, ami jobb, ha azonnal ki is fizeti...
Tovább
TOVÁBBI OKOS MENEDZSMENT FUNKCIÓK
Raktárkészlet és kiszolgálás menedzsment
Egy webáruház esetén igazán fontos lehet, hogy pontosan képbe legyél a raktárkészleteddel és, hogy azt automatikusan kezelje a rendszered. Nagyon sokfajta webáruház üzemelési eljárással találkoztunk már menedzsment oldalon. Többek között mikre is van felkészülve a rendszer? A termékeknél egyesével megadhatod, hogy miként kezelje az árukészletet a rendszer. Így pl.: ha elfogyott mit írjon ki, egyáltalán jelenjen-e meg a termék.
A rendszer segítségével szabályozhatod azt is, hogy a termék készletének állapotai miként változzanak automatikusan, sőt még azt is beállíthatod, hogy mely állapotok esetén engedélyezed az adott termék rendelését vagy előrendelését.

Volt már veled olyan, hogy valamely terméket annyira jó áron adtál, hogy tömegesen, nagy tételbe akarták megvásárolni Tőled és a nagy érdeklődés miatt csak kis tömeget tudtál kiszolgálni? Ugyan milyen jó lett volna, ha beszabályozhatod, hogy egy felhasználó mennyit vehet belőle maximum.

Szintén elterjedt probléma, hogy egy-egy vásárlás alkalmával egy adott termékből egy darabot vesz a vásárló, pedig gyűjtős termék, vagy a biztonságos szállításhoz több vásárlása szükséges. Azt is beállíthatod a rendszerünk segítségével, hogy bizonyos tételeket hány darab rendelése esetén tudsz csak szállítani. Ez különösen hasznos funkció borok vagy nagykerek számára.

A speciális kiszolgálási paraméterek mellett fontos, hogy a raktárkészletedet könnyedén átlásd és a beérkező termékek rögzítése ne legyen probléma. A termékmennyiség bevételezése egyszerű, egylépéses és minden termékfogyást vagy növekményt automatikusan számon tart a rendszer. A fogyás mellett a termékeket foglalni is tudod, így, ha tudod, hogy egy nagyobb megrendelésed fog érkezni a termékeket rajta hagyhatod a raktárkészleten, de befoglalózod, így a rendszer nem adja el másnak.

A rendszer automatikus értesítést küld neked, ha a termékkészleted fogyóban van, melyet előre tudsz deffiniálni termékenként, sőt még azt is hozzáfűzheted, hogy egy terméknek jellemzően mennyi a beszállítási ideje.

Igazán nagy kedvenc a szállítónkénti értesítő funkció, ami azt jelenti, hogy a beszállítóidat rögzíted a termék mellé, majd amikor fogyás tapasztalható, akkor gyakorlatilag már megrendelő íveket exportál ki Neked a rendszer, így könnyendén nyomon tudod követni, hogy kitől is kell megrendelnek az adott terméket.
Árbillegetés
Az is elképzelhető, hogy több beszállítóval dolgozol, sőt az is, hogy egy adott termék több beszállítónál is a portfólió részét képezi. Ebben az esetben a rendszer megvizsgálja, hogy mely beszállító esetén mekkora a beszerzési ár és az olcsóbbtól javasolja a beszerzést, illetve ha automata árazót használt, akkor ez alapján számolja az értékesítési árat is.
A funkció segítségével nem kell megannyi beszállító adatbázisát megvizsgálnod, így rengeteg időt spórol Neked és természetesen még vonzóbbá varázsolja az eladási áradat is, aminek a vásárlóid is biztosan örülni fognak.
Automata árazó
Az automata árazó rendszer segítségével megtaníthatod a rendszernek, hogy miként árazza be a termékeidet automatikusan. Ez a funkció nagyon hasznos lehet, ha heti vagy akár napi rendszerességgel változnak a termékeidet (pl.: informatikai üzlet) és naponta kerül be új és kerül ki régi termék.
Az automata árazót akár termékkategóriánként vagy, akár termékenként is használhatod. A funckiót összekapcsolva az árbillegtetéssel igazán különleges párosítást érhetsz el, ami rengeteg pénzt és időt spórol Neked.
Automata versenytárs vizsgáló
A piacon állandó a verseny. Ha egy pillanatra nem figyelsz máris megelőz a konkurencia. Az automata versenytárs vizsgáló az aggregátor oldalakat hívja segítségül.
A rendszer megvizsgálja, hogy a versenytársadinál a feltöltött termékek mennyibe kerülnek és visszajelzést ad Neked arról, hogy a Te áraid az ő áraikhoz képest hol tartanak. Ez nagyszerű segítség, ha az akciós termékeket szeretnéd kiválasztani vagy, ha szeretnéd irányítani a webáruházad profit termelését.
FTP Importálás
Az okos webáruházunk amellett, hogy teljes egészében kezelhető egy online adminisztrációs panel segítségével arra is fel lett készítve, hogy nagy mennyiségű adatot tudj beimportálni egy ftp kapcsolaton keresztül.
A FTP segít Neked abban, hogy könnyedén tudj új termékeket, termékképeket és adatokat betölteni a rendszerbe programozói tudás nélkül, sőt még abban is a segítségedre siet, hogy egyszerűen frissítsd a beszállítói listáidat stb. Igazán hasznos funkció főleg akkor, ha rengeteg terméked van és nagyon sok beszállítóval vagy kapcsolatban.
Adminisztrátori ellenőrzés
Egy webáruház esetén az adminisztrációs panelhez való hozzáférés gyakorlatilag korlátlan kapukat nyit annak, akinek biztosítod a bejutást belső rendszeredbe.
Az okos webáruházunk minden az adminok által történt változást naplóz, így visszakereshető, hogy ki és mit csinált a rendszerben, így elkerülhetőek az esetleg hibák és könnyedén felderíthető, hogy ki felelős egy-egy menedzsmentet érintő bakiért.
Rendelés PDF és exportálási lehetőség
A profi automata üzenetek és ügyfél értesítők mellett minden megrendeléshez egy összesítő pdf is készöl, mely csatolásra kerül a megerősítő e-mailekhez, továbbá az adminisztrációs felületről is elérhető.
A segítségével könnyedén áttekinthető egy rendelés, ráadásul kisebb webáruházak esetén segíti a manuális számlázást vagy a csomagok összekészítését egyaránt.
Szállítási csomag összeállító rendszer
A szállítási csomag összeállító rendszer külön a raktárosoknak elkészített felület, ahol nyomon követhető, hogy az adott napon milyen csomagokat kell szállításra összekészíteni.
Segíti a beszerzést és a csomagolást, valamint az inteligens exportálási lehetőségeknek köszönhetően egyszerűsíti a címiratok elkészítését és az ügyfelek értesítését is.
Interaktív adminisztrátori kijelző
Az interaktív adminisztrátori kijelző gyakorlatilag egy irányítópult, ahol minden fontos információt egy helyen látnak az adminisztrátorok.
Kihelyezhető egy tv-re vagy projectorra, esetlegesen egy errea célra fenntartott monitorra is, így rápillantva azonnali információ szerezhető a bejövő rendelésekről, a szállítási állapotokról, statisztikák tekinthetőek meg a segítségével. Nagyon hasznos funkció, amikor több ember tartja kézben az okos webáruházat, hiszen mindenki, minden számára fontos információról azonnal tud tájékozódni.
Automata számlázó
Mennyi időt töltesz a webáruházból rendelt termékek számlázásával? Most már csak egy gombnyomás lesz az egész! Az automata számlázó segítségével könnyedén készítheted el a számlát a megrendelőid részére.
Amikor a rendszer érzékeli, hogy az adott tétel pénzügyileg teljesítésre került a számla automatikusan kiállításra kerül a vásárlód részére, melyet a rendszer ki is küld a vevőd részére e-mailben, így további költségeket spórol Neked, hiszen nem kell a nyomtatással bajlódnod, nincs postaköltség és még a csomaghoz be sem kell csomagolnod. A számla kiállítása teljesen díjmentes és minden jogszabálynak megfelel. Spórolj időt és pénzt az automata számlázó modulunk segítségével! Akkor sem kell aggódnod, ha már rendelkezel számlázó programmal, hiszen a legtöbb online számlázó integrálható az új okos webáruházaddal!
Bankkártyás fizetési rendszer integráció
Annál, ha valaki rendel a webáruházadból csak egy dolog van, ami jobb, ha azonnal ki is fizeti a megrendelését! A biztonságos, három lépcsős bankkártyás fizetési rendszer használata szinten minden webáruház számára óriási segítség.
Egyrészt a megrendelés vételára gyakorlatilag azonnal megjelenik bankszámládon, másrészt nem kell az utánvét szolgáltatásért fizetned és nincs kockázat arra vonatkozólag sem, hogy a megrendelést a vásárló nem veszi át. A három lépcsős rendszer azt jelenti, hogy a fizetés nem a webáruházon keresztül történik, hanem a rendszer átirányít a bank biztonságos fizetési oldalára, ahol vásárlód könnyedén megadhatja a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat. A rendszer csupán egy választ küld az okos webáruház számára, hogy sikeres volt-e a fizetés. Az okos webáruházban gyakorlatilag minden magyarországi és a legtöbb nemzetközi bankkártyás fizetési rendszer integrálható.
Különleges fizetési megoldások
Rendszerünkbe minden külső, különleges fizetési megoldás integrálható.
Sok esetben anyagi megfontoltságból vagy a potenciális vásárlási réteg következtében a bankkártyás fizetési megoldásokat nem bank bevonásával kívánja megoldani egy-egy webáruház üzemeltetője.
Telefonos rendelések kezelése
Egy webáruház kapcsán bizony előfordul, hogy a felhasználó nem a rendszer segítségével adja le a rendelését, hanem inkább felkeresi a webáruházat telefonon és bediktálja a rendelését.
A telefonos rendeléseket is könnyedén rögzítheted az adminisztrációs panel segítségével. A megrendelésről visszaigazoló levelet küld rendszerünk a megrendelő részére e-mailben, így könnyedén kezelhető a telefonos megrendelés. Gyakorlatilag ugyan azon az értékesítési életúton vezeti végig a vásárlót a telefonos rendelés alkalmával is, így a diszpécser is könnyedén tudja növelni a vásárlói kosárétéket, ha követi a rendszer utasításait. A magyaro jogszabályok mára már lehetővé teszik, hogy a telefonos rendelés alkalmával is bankkártya segítségével rendezze a megrendelő a vásárlás ellenértékét. Az adatok bediktálását követően a rendszer azonnal levonja a megrendelés végösszegét. A telefonos rendelés gyakorlatilag ugyan úgy bekerül a rendszerbe, statisztikákba stb, mint a normál online rendelés, sőt a felhasználó az esetleges bejelentkezést követően is minden adatot lát a telefonos rendeléséről. Nagyon praktikus funkció! Próbáld ki Te is!
Szállítási mód kezelő
Az okos webáruház mindenben a segítségedre siet, éppen ezért gyakorlatilag pillanatok alatt módosítható minden szállítási mód. A szállítási mód kezelő segítségével megadhatod, hogy milyen szállítási módok legyenek elérhetőek a vásárlóid számára.
Az okos funkciók mellett a legtöbb szállító rendszerével alapértelmezetten összekötésre került a rendszer, így gyakorlatilag minden a szállítással kapcsolatos információ frissen és automatikusan elérhető a rendszer segítségével. Különösen fontos ez akkor, ha engedélyezed a posta pontokon vagy csomagautomatákon, pick-pack-pont-okon való átvételt, hiszen itt kiemelten fontos, hogy a legfrissebb cím és nyitvatartási listával dolgozz.

A rendszer segítségével még azt is megadhatod, hogy maximum milyen súlyú, méretű csomagot engedjen a rendszer szállítani az adott szállítási móddal, sőt még azt is szabályozhatod, hogy mely szállítási mód milyen termékkörök vagy minimum, esetleg maximum végösszeg alapján legyen igénybe vehető.

Nagy kedvenc a sávos szállítási költség rendszer. A sávozás lényegi részét adja, hogy súly vagy pedig a vásárlási végösszeg alapján számolja a rendszer a szállítási költséget. Ez azért nagyszerű, mert a legtöbb szállító súly alapján adja meg árajánlatát, így könnyedén inplementálható a rendszerbe a szállítási költség és így még kevésbé csökkented a profitod.
Automata ajánlatküldő rendszer
Küldj hatékony és nyomon követhető árajánlatokat az érdeklődőid részére. A rendszer segítségével gyorsan készíthetsz árajánlatot, melyet egy automatikus e-mailben ki is küldhetsz a leendő vásárlóid részére, ha pedig megrendelés történik az adminisztrációs felületen egy kattintással átfordíthatod megrendeléssé, így nincs plusz adminisztráció.
Sőt, ha nem is jelez neked vissza a megrendelő e-mailben a rendszerbe belépve, akár egy gombnyomással megrendelheti a kiküldött ajánlat tartalmát és ki is fizetheti azt a bankkártyája segítéségével. Ugye, hogy milyen kényelmes? Van még egy jó hírünk! Ismerős, hogy megannyi ajánlatot küldtél ki, de csak kevésre érkezett válasz, vagy, hogy mennyi idő is nyomon követni a kiküldött ajánlatokat? A rendszer segítségével egy automata folyamatosan figyelemmel kíséri a kiküldött ajánlatok életútját és emlékezteti a felhasználót az ajánlat tartalmáról és az érvényességi határidő lejártáról. A nyomon követésnek köszönhetően közel 50%-al növelhető az átfordítási konverzió.
Lélegzetelállító statisztikák
Mivel az okos webáruház minden döntését a vásárlók magatartása, vásárlási szokásai és előzményeire alapozza, így gyakorlatilag korlátlan mennyiségű statisztika áll a rendelkezésedre.
Minden mozzanat naplózásra kerül, amiből aztán részletes és pontos statisztika készül. A rendszer segít a megfelelő összefüggések megtalálásában is, így Neked nemcsak megannyi adat áll a rendelkezésedre, de az adatokból részletes és mindenki számára közérthető kimutatások születnek, melyek segítségével még könnyebben hozható meg minden üzleti döntés. A funkció segítségével végre pontosan tudni fogod, hogy melyik döntésedet miért hozod meg és mit miért csinálsz, ezzel pedig rengeteg pénzt tudsz megtakarítani, hiszen igazán nehéz lesz mellé lőni!
GYIK kezelő
A GyIK, vagyis a „Gyakran Ismételt Kérdések” egy remek funkció. Bármennyire is körtültekintő vagy egy webáruház elkészítése kapcsán biztos, hogy lesznek olyan felmerülő kérdések, melyet nem is gondoltál volna.
A GYIK-et ezért hoztuk létre. A segítségével egy csokorba tudod gyűjteni azokat a kérdéseket, melyek a legjellemzőbbek, így a potenciális vásárlód minden lérdésére egy helyen megtalálja a megfelelő választ, ezáltal nem fordul feleslegesen az online vagy telefonos ügyfélszolgálatodhoz és nem égeti az idődet és ezáltal a pénzedet sem!
Egyedi prémium funkciók
Árbillegetés
Az is elképzelhető, hogy több beszállítóval dolgozol, sőt az is, hogy egy adott termék több beszállítónál is a portfólió részét képezi. Ebben az esetben a rendszer megvizsgálja, hogy mely beszállító esetén mekkora a beszerzési ár és az olcsóbbtól javasolja a beszerzést.
Tovább olvasom
Adminisztrátori ellenőrzés
Egy webáruház esetén az adminisztrációs panelhez való hozzáférés gyakorlatilag korlátlan kapukat nyit annak, akinek biztosítod a bejutást belső rendszeredbe.
Tovább olvasom
Különleges fizetési megoldások
Rendszerünkbe minden külső, különleges fizetési megoldás integrálható.
Tovább olvasom