Az online ügyfélszolgálat előnyei

Marketing oldalak sokasága hirdeti, hogy mennyivel könnyebb a vevőt megtartani, mint egy újat vásárlásra buzdítani. Ennek a legfőbb oka a bizalmatlanság. A vevők nagy része attól a szolgáltatótól, üzlettől vásárol szívesebben, amelyikkel volt már valaha kapcsolatban. A online ügyfélszolgálat Neked is segíthet ezt a bizalmi falat ledönteni és a potenciális vevőket elcsábítva, vásárlásra bátorítani.

 

A vállalkozások legértékesebb bevételi forrása a vevő, ezért nagyon fontos a jó vevőszolgálat kialakítása. Egy hatékony online ügyfélszolgálattal és a hozzá tartozó kiegészítő tartalmakkal a vevőkkel kapcsolatos problémák nagy részét egy csapással megoldja.

 

Az online világban a kapcsolat a vevőkkel teljesen személytelen. Nem találkozunk szemtől szemben, ezért nem érvényesítheti az ember a személyes adottságait. Úgy kell kialakítanunk a bizalmat, hogy nem látjuk egymás reakcióit, kifejezéseit. Tudjuk, hogy ez nem egyszerű feladat, mivel az érdeklődő megteheti, hogy ugyan azt a terméket megveszi a közelében lévő boltban, vagy webáruházban. A probléma megoldása két egymáshoz szorosan kapcsolódó dolog.

 

Az egyik a hatékony weboldal, amivel minden bizonnyal már rendelkezel - ha nem, akkor keress minket-. A másik dolog, ami egyben a bejegyzésünk fő témája is, az online ügyfélszolgálat. Az ügyfélszolgálat bizalomépítő eszköz, hiszen vevőidnek mindig akadnak olyan kérdései, amelyekre nem tudsz azonnal válasszal szolgálni, hacsak nem rendelkezel saját vevőszolgálattal. Ezen a ponton a vevő azonnali kapcsolatba kerülhet veled. Az első benyomás sorsfordító lehet, ha sikerül elnyerned a potenciális vásárló bizalmát, az már félsiker.

 

Sok vállalkozás sajnos nem használja ki az online ügyfélszolgálatban rejlő lehetőségeket, ezáltal komoly piaci rést hagyva maga mögött. Javasoljuk neked, hogy Te ne ess bele mások hibájába, tanulj a leírtakból és fektess be egy kisebb összeget saját online ügyfélszolgálatod kiépítésére. Meglátod majd, hogy mekkora sikereket hozhat Neked is! A haszon a befektetéshez mérten, akár az invesztíció többszöröse is lehet. Egyébként a legtöbb minőségi webfejlesztő, már automatikusan, ingyen beépít egy-egy ilyen alkalmazást a weboldaladba a fejlesztési idő alatt. Mi is így teszünk!

 

Ha tudni akarod, milyen egy jó online ügyfélszolgálat, bátran írj nekünk az oldal alján található zöld mező segítségével!

#Kommunikáció
#Ügyfélszolgálat
#Cég
#Piac
#Vevő
#Profit
#Siker
#OnlineMarketing
#Weboldal


mi ez?
A marketing, grafika és a webfejlesztése világa napról napra változik. Legyél naprakész és látogass el hétről hétre blog oldalunkra és kövesd nyomon nagyszerű bejegyzéseinket, hogy ne maradj le semmi érdekesről. A tartalmas cikkekk mellett esettanulmányokat, praktikus ötleteket, mini térningeket és lépésről lépésre tartalmakat is megtalálhatsz. Jó böngészést kívánunk!