Hogyan használd ingyenes Marketing Kezdőcsomagunkat?

Először is, ha még nem töltötted le kezdőcsomagunk, akkor kattints IDE! Előfordul, hogy nem úgy gurul a szekér, ahogy Mi szeretnénk, ahogy azt az elején elterveztük. Az ilyen esetekben lehet kifejezetten hasznos, ha valamilyen nemű külső erőt is segítségül hívunk. Ez az erő jelen esetben az online marketing. Bizonyára, ha ezt a bejegyzést olvasod, Te is kíváncsi vagy arra, hogy milyen módon tudod önállóan, még magasabb szintre emelni a vállalkozásod online marketing tevékenységét.

 

Marketingre, kivétel nélkül minden vállalkozásnak szüksége van. Aki azt állítja, hogy a vállalkozása marketing nélkül is tökéletesen működik, az gondoljon csak bele, mennyivel előkelőbb helyet is elfoglalhatna a piacon, ha jelentéktelen napi 30 percet szánna a különböző eszközök használatára.

 

Mi minden nap azon dolgozunk, hogy a hozzánk forduló vállalkozások napról napra tovább gyarapodjanak. Számunkra fontos az ügyfeleink elégedettsége, ahogy az is, hogy a Te vállalkozásod – akár üzleti kapcsolatban állunk, akár sem – gyümölcsöző marketing stratégiával rendelkezzen online és offline területen egyaránt.

 

Miben tudunk Neked segíteni? Megajándékozunk egy halom olyan hasznos tippel, ötlettel, amelyeket egyszerűen, mindenféle külső segítség nélkül, szinte nulla marketinges tapasztalattal is könnyen ráilleszthetsz a saját vállalkozásodra és általa fellendítheted a vállalkozásod online marketing tevékenységét. A segítség most Online Marketing Kezdőcsomag néven érkezik és egy árva forintot sem kérünk érte cserébe. Kattints >>IDE<< és töltsd le teljesen díjmentesen!

 

Mit tartalmaz az Online Marketing Kezdőcsomag?

A csomag négy részből épül fel. A négy különböző kiadvány minden egyes eleme azt a célt szolgálja, hogy az közösségi oldalaid segítségével, a vállalkozásod követői tábora a sokszorosára növekedjen és ezáltal még több profitot realizálj. Olvasd tovább bejegyzésünket és szerezz hasznos gyakorlati tippeket. Ez a Mi ajándékunk, Neked!

 

Miről lesz szó a továbbiakban?

  • 31 nap a Facebookon
  • 10 tipp a lenyűgöző posztokért
  • Jókor, jó helyen
  • Kerülj képbe

 

31 nap a Facebookon

Első kiadványunk címének olvasása során könnyen következtethetünk arra, hogy elsősorban a Facebook fiókodat fogjuk becélozni a plusz bevételszerzés reményében. Előnyös, ha már rendelkezel saját vállalkozói felülettel, illetve egy minimális követői táborral, hiszen ez esetben már nem nulláról kell kezdened a terjeszkedést és a bejegyzéseid is nagyobb eséllyel kerülnek majd a célközönséged hírfolyamára.

 

Minden Facebook kampány alap elvárása, hogy a vásárlóid igényeit ki tudd elégíteni. Olyan érdekes és egyben figyelemfelkeltő bejegyzéseket kell közzétenned, amelyek már első pillantásra megragadják az olvasó tekintetét és valamilyen interakciót váltsanak ki belőle.

 

A kiadványban részletes, napi lebontásban láthatod, hogy mikor, milyen témájú posztokat kell közzétenned. Nem kevesebb, mint 31 napra, azaz egy teljes hónapra elegendő poszttémával látunk el Téged. Neked mindössze annyi a feladatod, hogy a megfelelő kép és szöveg társaságában közzéteszed a vállalkozásod Facebook oldalán. Egyszerűbb, mint azt elsőre gondolnád és napi fél óránál nem kíván több időtöltést.

 

Ne keseredj el, ha az első kampányod nem hozza meg a várt sikert, vagy ha a bejegyzéseid nem kapnak több száz megosztást, illetve likeot! A kezdeti fázisban a követői táborod kiterjesztésére kell koncentrálnod. Kitartóan csináld végig a hónapot, minden egyes nap tedd közzé a kiadványban megjelölt posztot. A végéhez érve meglátod, hogy a közösségi oldalad látogatottsága és a bejegyzéseid elérési aránya is potenciálisan megsokszorozódik. Természetesen ha a tartalmaidat hirdetésekkel is megtámogatod, akkor biztosan beváltja a belé vetett bizalmat és megtérül a időráfordításod is.

 

10 tipp a lenyűgöző Facebook posztokért

A 31 nap a Facebookon, harmincegy izgalmas ötletet kínál Neked, így egy percet sem kell azon gondolkodnod, hogy miről is kellene írnod a posztjaidban. A 10 tipp a lenyűgöző Facebook posztokért arra hivatott, hogy olyan innovatív bejegyzés típusokat mutasson számodra, amelyek segítségével a 31 napos kampányt követően is tovább boldogulhatsz az online marketing komplex világában.

 

A kiadvány innnovatív tippeket, statisztikai adatokat és a gyakorlatban is jól hasznosítható útmutatókat kínál a részedre, amellyel garantáltan feldobhatod a közösségi felületed megjelenését. Megmutatja Neked, mi az, amire oda kell figyelned egy-egy grafikus tartalom megjelenítésekor, milyen egyéb anyagok segítségével hívhatod fel a figyelmet a vállalkozásodra, mire figyelj a szöveges tartalmak elkészítésekor és rengeteg egyéb olyan hasznos ötlettel lát el, amellyel garantáltan lenyűgözheted a Facebook oldaladra látogatóidat.

 

 Jókor, jó helyen

A legtöbb vállalkozó csak találomra posztolja ki a közösségi bejegyzéseit, nem is gondol bele abba, hogy minden napnak van olyan időszaka, amikor a bejegyzések még vártnál is nagyobb mennyiségű likeot, illetve megosztást tudnak produkálni. A jókor, jó helyen egyoldalas anyagunk, erre az egyszerű tényre hivatott felhívni a figyelmedet.

 

Ahogy közeledünk a hét végéhez, úgy növekszik a munkavállalók közösségi oldalon eltöltött ideje is. Hét elején, a hétfői, illetve keddi napokon jóval kevesebbet látogatják közösségi oldalaikat, azonban ez a szám a péntek felé közeledve jócskán megnövekedik, így az utolsó két munkanapon mérhető a legnagyobb aktivitás.

 

Ettől teljesen függetlenül természetesen a hét többi napját sem szabad elhanyagolnod, ugyanis ezeken a napokon is szerezhetsz értékes követőket, ha tudod, hogy mely időpontok azok, amelyek a posztolásra a legalkalmasabbak. Szinte biztos, hogy az imént leírtak után elkezdett foglalkoztatni a téma. A legjobb időpont maradjon meglepetés egészen addig, amíg le nem letöltöd az ingyenes Online Marketing Kezdőcsomagunkat.

 

 Kerülj képbe!

Úgy is mondhatnánk, hogy kerülj képre, hiszen a kiadványunk felsorolásában utolsó, de a közösségi posztok szempontjából nélkülözhetetlen információkat tartalmazó anyagunk, egy mérettáblázatot foglal magába, amelyből kiderül, hogy milyen méretű képeket kell készítened Facebookra, Twitterre, Pinterestre és így tovább a legtöbbet használt közösségi oldalakra.

 

Alap elvárás, ha képet teszel közzé a közösségi oldalon, az a megfelelő méretben jelenjen meg, mind az okos eszközökön, mind pedig a monitorok kijelzőjén. A nem megfelelő felbontásban megjelenő grafikák elnyújtottak, pixelesek lehetnek és ezáltal ízléstelen látványt nyújtanak a látogatók számára. Most mindössze csak annyi dolgod van, hogy az elkészített képeidet a listán található méret és felbontás szerint készíted el, ezzel elkerülheted, hogy a nehezen kivitelezett grafikáid elriasszák a potenciális vásárlóidat.

 

Hasznosnak tűnik az Online Marketing Kezdőcsomag? A valódi előnyit kizárólag a gyakorlatban tapasztalhatod meg. Töltsd le most 4 részből álló kiadványunkat és szánj napi néhány percet a vállalkozásod online marketingjének fellendítésére! Már az első hónapot követően, számokban is érzékelhető lesz a fejlődés, ez szinte garantált! Próbáld ki Te is, hiszen amellett, hogy ingyenes, plusz bevételt is termelhetsz a segítségével! Itt az ideje ingyene letöltened! Ehhez kattints IDE!

#OnlineMarketingKedőcsomag
#Közösség
#Ajándék
#Fotó
#Célpiac
#Kampány
#Facebook
#OnlineMarketing
#Vállalkozás


mi ez?
A marketing, grafika és a webfejlesztése világa napról napra változik. Legyél naprakész és látogass el hétről hétre blog oldalunkra és kövesd nyomon nagyszerű bejegyzéseinket, hogy ne maradj le semmi érdekesről. A tartalmas cikkekk mellett esettanulmányokat, praktikus ötleteket, mini térningeket és lépésről lépésre tartalmakat is megtalálhatsz. Jó böngészést kívánunk!