Így írj profittermelő e-maileket

Kihasználod az e-mail marketingben rejlő lehetőségeket? Biztos, hogy működnek az e-mailek, amiket a listádnak küldesz? Mi lenne, ha azt mondanánk, hogy sokkal nagyobb profitra is tehetnél szert az e-mailjeid segítségével?

 

Ebben a bejegyzésünkben arról lesz szó, hogy hogyan írj olyan e-maileket, amikkel garantáltan ráveszed a célközönséged a cselekvésre. Benne vagy? Kezdjünk is hozzá!

 

Miért ilyen hatékony az e-mail marketing?

Hogy miért működik még 2018-ban is az email marketing? Legfőképp azért, mert baromi olcsó, ennek ellenére mégis akár hatalmas, célzott közönséget is meg tudsz szólítani vele. Célzott? Persze! Hiszen aki feliratkozik a hírleveledre, nagyobb eséllyel válik lead-dé, azaz olyan érdeklődővé, aki eléri az az első értékesítésí lépcsőfokot – pl. az ajánlatkérést. A másik hatalmas előnye, hogy az emberek 90%-a napi szinten megnézi a leveleit, így jó eséllyel fog átmenni az üzeneted. Megnyitni persze csak akkor fogják, ha jó e-maileket írsz. Lássuk is a leveled első, és egyben legfontosabb részét...

 

Húzd be kapós címsorokkal!

A címsorod az, amin tulajdonképpen minden múlik: ha unalmas, az olvasó átsiklik felette, tehát meg sem nyitja. Sokféleképpen írhatsz nyerő címsorokat. Tehetsz fel például kérdést. Adhatsz egy kis ízelítőt a leveled tartalmából. Vagy például kiemelheted a terméked vagy szolgáltatásod fő előnyét. Ezzel kezdeményezed a „beszélgetést”, így szentelj kiemelkedő figyelmet neki! Hadd szemléltessük pár példával, hogy mire gondoltunk!

 

  • Benne vagy?
  • Ránéznél erre?
  • (Sürgős) Ma rengeteget spórolhatsz!
  • Ez az utolsó nap, hogy megnézd, miről szól a tananyag
  • Így szólítsd le a nőket szégyenlős pasiként
  • Készen állsz? Lássunk is hozzá!
  • Ezt a kabátot bármelyik hollywoodi színésznő felvenné...
  • Csak ma óriási kedvezmények a nyomtatóinkra!
  • Íme, az ingyenes ajándékod
  • Az ajándékod letöltőlinkje megérkezett!
  • Tanulj meg egy nyelvet mindössze 5 perc tanulással naponta
  • Nos, eljössz?
  • A meghívód életed estéjére
  • Egy gyors szívesség?
  • Köszönjük, hogy segítettél válaszaiddal!

 

A fenti címsorok olvasása közben minden bizonnyal felmerült benned, hogy „hű, ezeket a leveleket még lehet, hogy én is megnyitnám!”. Nos, ezt kell elérned az e-mail listádnál is.

 

Mesélj el egy történetet

Mindannyian szeretjük a történeteket. De mivel érző, empatikus lények vagyunk, még ennél is jobban szeretünk más emberek problémáival együtt érezni. Egy jó történet kialakít egyfajta bizalmi köteléket az olvasóval, így használd olyan sűrűn, ahogy csak tudod.

 

Hogy milyen történetről beszélünk? Nos, például meséld el az új terméked keletkezésének történetét. Mondd el, hogy milyen problémád volt és hogy nyújt megoldást erre a problémára az új terméked. Az olvasóid imádni fogják ezt!

 

Legyen személyes! 

Sokkal szívesebben vásárolunk olyan vállalkozásoktól, amiknél érzünk egyfajta „személyességet.” Ahol érezzük azt, hogy nem csak egy e-mail cím vagyunk egy listán, hanem olyasvalaki, akinek teljes figyelmet szentelnek. Éppen ezért tedd olyan személyessé az e-mailjeid, amennyire csak tudod. Hogyan?  Hát például feltétlenül kérd el a nevet is feliratkozáskor és minden e-mailedben szólítsd nevén a feliratkozóid.

 

Talán még fontosabb, hogy ismerd eléggé a közönséged ahhoz, hogy a nyelvüket beszéld. Tehát, egy nagyon egyszerű példáva l élve: ha huszonéveseknek szeretnél eladni, felejtsd el a magázódást, mehet a lazább, „haverkodós” stílus!

 

Vedd rá, hogy kattintson!

És íme, elérkeztünk az e-mailed legfontosabb összetevőjéhez: a Call-to-Action-höz, azaz a felhívásodra, amivel cselekvésre ösztönzöd az olvasóid. Mi a célod az e-maileddel? Szeretnéd, hogy elolvassák a blogbejegyzésed? Írd le, hogy kattintson! Szeretnéd, hogy bekövessen a Facebook-on? Mondd meg neki! Szeretnéd, hogy időpontot foglaljon a konzultációdra? Tisztán, érthetően és tömören hozd tudtára. Pár példa:

 

  • Kattints ide és vegyél részt a nyereményjátékunkban!
  • Kövess minket a Facebook-on
  • Érdekel a konzultációnk? Foglalj időpontot IDE kattintva!

 

Nagyon fontos, hogy ne legyél túl rámenős a CTA-ddal, például ne kérd az olvasóidtól kapásból, hogy „Vedd meg!”, helyette írd azt, hogy „A részletekkért kattints ide” és a link vigye egy landing- vagy termékoldalra.

 

Összefoglalás

Ebből a bejegyzésből megtanultad, hogy hogyan tudsz olyan e-maileket írni a közönséged számára, amik garantáltan elolvasásra kerülnek és profitot termelnek számodra, de azért foglaljuk össze a lépéseket!

 

  • Írj izgalmas tárgycímeket, amik beszippantják az olvasót
  • Mesélj történetet, ahol csak tudsz
  • Írj minél személyesebb hangnemben
  • Legyen cselekvésre késztető call-to-action-öd

 

Reméljük, hasznosnak találtad a bejegyzést és alkalmazni fogod a tippjeinket, a legújabb leveled megírásakor!

 

Ha segítségre szorulsz vagy kérdésed van az e-mail marketinggel vagy marketingstratégiáddal kapcsolatban bátran fordulj Hozzánk és segítünk egy másfél órás, ingyenes marketing konzultáció keretein belül – akár Skype-on is! Érdekel az ajánlat? Nincs más dolgod, mint kattints IDE és töltsd ki az oldal alján található űrlapot! Bízunk benne, hogy a segítségedre lehetünk!

#Kampány
#Stratégia
#Siker
#Vállalkozás


mi ez?
A marketing, grafika és a webfejlesztése világa napról napra változik. Legyél naprakész és látogass el hétről hétre blog oldalunkra és kövesd nyomon nagyszerű bejegyzéseinket, hogy ne maradj le semmi érdekesről. A tartalmas cikkekk mellett esettanulmányokat, praktikus ötleteket, mini térningeket és lépésről lépésre tartalmakat is megtalálhatsz. Jó böngészést kívánunk!