Hírlevél menedzsment
Sokan még mindig azt állítják, hogy a hírlevelek aranykorát éljük. Ez az állítás már ugyan nem állja meg teljesen a helyét, de az kétségtelen, hogy óriási erő lappang a mai napig az elektronikus levelekben. Technológiailag és tartalmilag ugyan már nem a megszokott hírleveleket készítjük és alkalmazzuk a siker elérése érdekében… Akkor ugyan mit?
A hírlevél gyakorlatilag egy cég alkalmankénti megjelenésű magazinja. A régi fogd és vidd ajánlatokkal ellentétben mára sokkal inkább egy zseniálisan alkalmazható tartalom marketing eszköz. Nem arra való, hogy telepakoljuk ajánlatokkal, amiket a felhasználó azonnal töröl. Mi tudjuk mit kell belerakni. Válaszd hírlevél menedzsment szolgáltatásunkat!
01
Hírlevelek grafikai és tartalmi tervezése és kiküldése
Egy hírlevél esetén nagyon fontos, hogy már a megnyitás pillanatában megragadja az olvasója, jelen esetben a vásárlód tekintetét, hiszen ha nincs...
Bővebben
02
A/B tesztes tartalomfejlesztés
Sok esetben mi sem tudjuk egészen pontosan, hogy melyik hasonló tartalmú hírlevél lesz a nyerő. Sok múlik a tárgymezőn, a kiemléseken stb. Éppen ezért minden...
Bővebben
Milyen marketing tevékenységet végzünk?
03
Hírlevélcsoportok kezelése
Akkor végzed jól a címlistád építését, ha több hírlevél csoporttal dolgozol és az érdeklődőket valamilyen metodika mentén külön válogatod, mert így nagyobb...
Bővebben
04
Minőségi hírlevél feliratkozók növelése
Ahogy a Facebook esetén sem a likeok száma a mutató, úgy a hírlevél feliratkozónál sem a mennyiség számít. Örök érvényű mondás, hogy a nem a mennyiség...
Bővebben
05
Mérőlinkek elhelyezése és profi statisztikák
Egy hírlevél lelke a statisztika. Ezeket egy hírlevél esetén speciális mérőlinkekkel oldjuk meg. Pontosan látnunk kell, hogy mely ajánlatra mennyien...
Bővebben
Milyen marketing tevékenységet végzünk?
02
A/B tesztes tartalomfejlesztés
Sok esetben mi sem tudjuk egészen pontosan, hogy melyik hasonló tartalmú hírlevél lesz a nyerő. Sok múlik a tárgymezőn, a kiemléseken stb. Éppen ezért minden...
Bővebben
04
Minőségi hírlevél feliratkozók növelése
Ahogy a Facebook esetén sem a likeok száma a mutató, úgy a hírlevél feliratkozónál sem a mennyiség számít. Örök érvényű mondás, hogy a nem a mennyiség...
Bővebben
01
Hírlevelek grafikai és tartalmi tervezése és kiküldése
Egy hírlevél esetén nagyon fontos, hogy már a megnyitás pillanatában megragadja az olvasója, jelen esetben a vásárlód tekintetét, hiszen ha nincs...
Bővebben
03
Hírlevélcsoportok kezelése
Akkor végzed jól a címlistád építését, ha több hírlevél csoporttal dolgozol és az érdeklődőket valamilyen metodika mentén külön válogatod, mert így nagyobb...
Bővebben
05
Mérőlinkek elhelyezése és profi statisztikák
Egy hírlevél lelke a statisztika. Ezeket egy hírlevél esetén speciális mérőlinkekkel oldjuk meg. Pontosan látnunk kell, hogy mely ajánlatra mennyien...
Bővebben
Milyen marketing tevékenységet végzünk?
01
Hírlevelek grafikai és tartalmi tervezése és kiküldése
Egy hírlevél esetén nagyon fontos, hogy már a megnyitás pillanatában megragadja az olvasója, jelen esetben a vásárlód tekintetét, hiszen ha nincs...
Bővebben
02
A/B tesztes tartalomfejlesztés
Sok esetben mi sem tudjuk egészen pontosan, hogy melyik hasonló tartalmú hírlevél lesz a nyerő. Sok múlik a tárgymezőn, a kiemléseken stb. Éppen ezért minden...
Bővebben
03
Hírlevélcsoportok kezelése
Akkor végzed jól a címlistád építését, ha több hírlevél csoporttal dolgozol és az érdeklődőket valamilyen metodika mentén külön válogatod, mert így nagyobb...
Bővebben
04
Minőségi hírlevél feliratkozók növelése
Ahogy a Facebook esetén sem a likeok száma a mutató, úgy a hírlevél feliratkozónál sem a mennyiség számít. Örök érvényű mondás, hogy a nem a mennyiség...
Bővebben
05
Mérőlinkek elhelyezése és profi statisztikák
Egy hírlevél lelke a statisztika. Ezeket egy hírlevél esetén speciális mérőlinkekkel oldjuk meg. Pontosan látnunk kell, hogy mely ajánlatra mennyien...
Bővebben
Akkor töltsd ki ezt az űrlapot:
Amikor
készen állsz
arra, hogy:
Ismerd meg testközelből a Prémium Online Marketing Menedzsment szolgáltatásunkat. Vegyél részt ingyen személyesen vagy skype-on egy díjmentes marketing konzultáción, hogy megtudd egész pontosan miben is siet a segítségedre kiemelkedő marketing tevékenységünk. 1,5 órás tanácsadáson a részvétel teljesen ingyenes és nem jár vásárlási kötelezettséggel! Tegyél próbára minket még ma!
1.
Új szemlélettel állj hozzá a marketingedhez
2.
Új, sikeres és vonzó marketing eszközöket ismerj meg és használj
3.
Hogy dolgozz a saját marketing tevékenységeden havi néhány órát
4.
Befektess az online marketingedbe
5.
Eredményeket láss és pénzt termelj a marketing segítségével
6.
1.5 órát beszélgess velünk Vállalkozásodról ingyenesen
Cégnév *
Vezetéknév *
Keresztnév *
E-mail cím *
Telefonszám *
jelentkezem